Suchergebnisse

13 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#318. April 2016

The social and dual identity role of joint gift-giving among adolescents

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 17, Heft 1, S. 3-17

ISSN: 1758-7212

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#431. Januar 2017

The effect of acculturation and ethnic identification on consumer disidentification and consumption: An investigation of U.S. Hispanics

In: Journal of consumer behaviour, Band 16, Heft 5, S. 403-412

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#524. Januar 2013

Consumer's doppelganger: A role model perspective on intentional consumer mimicry

In: Journal of consumer behaviour, Band 12, Heft 1, S. 60-69

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#82003

To standardize or not standardize international marketing : is it still a question?

In: http://hdl.handle.net/1822/325

BASE

Aufsatz(elektronisch)#94. Juni 2010

Bridging bureaucracy and democracy in Europe: A comparative study of perceived managerial excellence, satisfaction with public services, and trust in governance

In: European Union politics: EUP, Band 11, Heft 2, S. 289-308

ISSN: 1741-2757

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1030. Mai 2008

PUBLIC SECTOR INNOVATION FOR EUROPE: A MULTINATIONAL EIGHT‐COUNTRY EXPLORATION OF CITIZENS' PERSPECTIVES

In: Public administration: an international journal, Band 86, Heft 2, S. 307-329

ISSN: 1467-9299

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#12September 2006

Market Orientations in the Nonprofit and Voluntary Sector: A Meta-Analysis of Their Relationships With Organizational Performance

In: Nonprofit and voluntary sector quarterly: journal of the Association for Research on Nonprofit Organizations and Voluntary Action, Band 35, Heft 3, S. 453-476

ISSN: 1552-7395

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft