Suchergebnisse

7 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#131. Mai 2022

Periodic Versus Aggregate Donations: Leveraging Donation Frequencies to Cultivate the Regular Donor Portfolio

In: Journal of service research, Band 26, Heft 2, S. 283-299

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#321. April 2016

Does the Nature of the Interaction Matter? Understanding Customer Channel Choice for Purchases and Communications

In: Journal of service research, Band 19, Heft 3, S. 276-290

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#414. Januar 2013

Strengthening Customer Relationships: What Factors Influence Customers to Migrate to Contracts?

In: Journal of service research, Band 16, Heft 2, S. 138-154

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#513. Juni 2019

Customer Equity Drivers, Customer Experience Quality, and Customer Profitability in Banking Services: The Moderating Role of Social Influence

In: Journal of service research, Band 23, Heft 2, S. 174-193

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#66. April 2020

Channel Habits and the Development of Successful Customer-Firm Relationships in Services

In: Journal of service research, Band 23, Heft 4, S. 456-475

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#79. November 2017

Customer-Firm Interactions and the Path to Profitability: A Chain-of-Effects Model

In: Journal of service research, Band 21, Heft 2, S. 201-218

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft