Suchergebnisse

11 Ergebnisse

Sortierung:

Buch(gedruckt)#120243 Versionen verfügbar

The darker side of social media: consumer psychology and mental health

In: Consumer behavior

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(gedruckt)#22018

The dark side of social media: a consumer psychology perspective

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#625. Oktober 2018

Customer centricity and guanxi prevalence as social capital: a study of international business relationships

In: The journal of business & industrial marketing, Band 33, Heft 8, S. 1209-1220

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Working paper

Aufsatz(elektronisch)#112020

Regret and Non Redemption of Daily Deals: Individual Differences and Contextual Influences

In: Scheinbaum, Angeline Close., Shah, Pratik., Kukar‐Kinney, Monika. and Copple, Jacob., 2020. Regret and nonredemption of daily deals: Individual differences and contextual influences. Psychology & Marketing, 37, 535-555.

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN