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Aufsatz(elektronisch)#31. Juni 2008

Writing Russell Belk: excess all areas

In: Marketing theory, Band 8, Heft 2, S. 143-165

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#4November 2007

Writing consumer research: the world according to Belk

In: Journal of consumer behaviour, Band 6, Heft 6, S. 349-368

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#623. September 2018

The Jazziness of Local Food Practice Work: Organization‐Level Ingenuity and the Entrepreneurial Formation and Evolution of Local Food Systems

In: Rural sociology, Band 84, Heft 2, S. 257-283

ISSN: 1549-0831

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Aufsatz(elektronisch)#723. November 2017

What Is Local Food Entrepreneurship? Variations in the Commercially and Socially Oriented Features of Entrepreneurship in the Southeastern Arizona Local Food System

In: Rural sociology, Band 83, Heft 3, S. 568-597

ISSN: 1549-0831

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Aufsatz(elektronisch)#91. Dezember 2003

We Are What We Post? Self-Presentation in Personal Web Space

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 30, Heft 3, S. 385-404

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1318. Mai 2022

Dysplacement and the Professionalization of the Home

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 49, Heft 5, S. 882-903

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1426. April 2021

Doing Relationship Work: A Theory of Change in Consumer–Brand Relationships

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 48, Heft 4, S. 610-632

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#153. April 2023

Between Cultural Appreciation and Cultural Appropriation: Self-Authorizing the Consumption of Cultural Difference

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 50, Heft 5, S. 962-984

ISSN: 1537-5277

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