Suchergebnisse

3 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#127. Dezember 2012

Impact of Management Structure on Development Programs: Lessons From Social Marketing of Family Planning in Pakistan

In: Social marketing quarterly: SMQ ; journal of the AED, Band 19, Heft 1, S. 40-51

ISSN: 1539-4093

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#225. Mai 2010

Branding in Contraceptive Social Marketing: The Pakistani Experience

In: Social marketing quarterly: SMQ ; journal of the AED, Band 16, Heft 2, S. 50-68

ISSN: 1539-4093

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#32021

FACTORS INFLUENCING ONLINE PURCHASE INTENTION: A CASE OF UNIVERSITY STUDENTS IN PAKISTAN

In: Eurasian Journal of Social Sciences: EJSS, Band 9, Heft 1, S. 31-43

ISSN: 2148-0214

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft