Suchergebnisse

14 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#226. März 2024

Winning the Ad Battle: Exploring the Influence of Subtle Design Elements and Gaming Platform on Consumer Attention and Brand Memory in In-Game Advertising

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC)

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#316. November 2015

Impact of nature of advergames on brand recall and brand attitude among young Indian gamers: moderating roles of game-product congruence and persuasion knowledge

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 16, Heft 4, S. 454-467

ISSN: 1758-7212

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#51. Juli 2012

Does Better Corporate Governance and Legal Framework Result in Ethical Behaviour of Firms in Emerging Markets? An Examination Using Partial Least Square Estimation

In: Indian journal of corporate governance, Band 5, Heft 2, S. 90-107

ISSN: 2454-2482

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#62020

Examining the Mechanisms Linking Work-Related Conflicts and Employee Well-Being: A Mediation Model

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(gedruckt)#82014

Business research methods: an applied orientation

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#925. April 2023

What is in a game? The impact of advergame design and reward elements on gamers' brand patronage

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 35, Heft 10, S. 2538-2564

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1025. Februar 2022

Developing responsible consumption behaviours through social media platforms: sustainable brand practices as message cues

In: Information, technology & people, Band 36, Heft 2, S. 532-563

ISSN: 1758-5813

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1131. Mai 2021

How does a brand's psychological distance in an advergame influence brand memory of the consumers?

In: Journal of consumer behaviour, Band 20, Heft 6, S. 1449-1465

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1314. Oktober 2019

The differential association of workplace conflicts on employee well-being: The moderating role of perceived social support at work

In: The International journal of conflict management: IJCMA, Band 30, Heft 5, S. 680-705

ISSN: 1758-8545

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1412. August 2019

Process conflict and employee well-being: An application of Activity Reduces Conflict Associated Strain (ARCAS) model

In: The International journal of conflict management: IJCMA, Band 30, Heft 4, S. 462-489

ISSN: 1758-8545

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft