Suchergebnisse

9 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#21. September 2000

Useful Practices in Inclusive Education: A Preliminary View of What Experts in Moderate to Severe Disabilities are Saying

In: The journal of the Association for Persons with Severe Handicaps: JASH, Band 25, Heft 3, S. 129-141

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#31. März 1999

Literacy before and after Inclusion in General Education Settings: A Case Study

In: The journal of the Association for Persons with Severe Handicaps: JASH, Band 24, Heft 1, S. 5-22

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#41. Dezember 2008

Access to the General Curriculum: The Mandate and Role of Context in Research-Based Practice for Students with Extensive Support Needs

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 34, Heft 1, S. 199-213

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#51. Dezember 2007

Transitioning to and Sustaining District-Wide Inclusive Services: A 7-Year Study of a District's Ongoing Journey and its Accompanying Complexities

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 32, Heft 4, S. 228-246

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#61. Juni 2001

Preparing Teachers to Meet the Needs of Students with Severe Disabilities: Program Configuration and Expertise

In: The journal of the Association for Persons with Severe Handicaps: JASH, Band 26, Heft 2, S. 96-105

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#71. Juni 1995

Parents' Perceptions after Inclusion of Their Children with Moderate or Severe Disabilities

In: The journal of the Association for Persons with Severe Handicaps: JASH, Band 20, Heft 2, S. 147-157

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#820142 Versionen verfügbar

Equity and full participation for individuals with severe disabilities: a vision for the future

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#91. März 2014

Policy and the Impact on Placement, Involvement, and Progress in General Education: Critical Issues That Require Rectification

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 39, Heft 1, S. 65-74

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft