Suchergebnisse

10 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#11. September 2004

The Effect of Corporate Image in the Formation of Customer Loyalty: An Australian Replication

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 12, Heft 3, S. 88-96

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#214. November 2022

City, Consumption and Interculturalism: How Cities Can Facilitate Consumer Acculturation

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 31, Heft 4, S. 303-313

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#31. August 2015

Does Sexual-Stimuli Intensity and Sexual Self-Schema Influence Female Consumers' Reactions toward Sexualised Advertising? An Australian Perspective

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 23, Heft 3, S. 188-195

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#42021

Performance drivers in the Australian banking and financial industry

In: Routledge Advances in Management and Business Studies

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#511. Juli 2020

Drivers of soccer fan loyalty: Australian evidence on the influence of team brand image, fan engagement, satisfaction and enduring involvement

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 33, Heft 3, S. 755-782

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#61. April 1998

Developing green products: learning from stakeholders

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 10, Heft 1, S. 22-43

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#75. September 2020

Exploring consumer–brand engagement: a holistic framework

In: European business review, Band 33, Heft 1

ISSN: 1758-7107

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#84. März 2021

The role of social media elements in driving co-creation and engagement

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 33, Heft 10, S. 1994-2018

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#91. August 2020

Investigating the role of social media marketing on value co-creation and engagement: An empirical study in China and Hong Kong

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 29, Heft 2, S. 118-131

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1015. August 2023

Keeping the ball rolling: using the S-O-R framework to investigate the determinants of football fan loyalty

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 36, Heft 1, S. 122-147

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft