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Aufsatz(elektronisch)#121. März 2024

Consumer Trust and Online Purchase Intention for Sustainable Products

In: American behavioral scientist: ABS

ISSN: 1552-3381

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Buch(elektronisch)#22017

Business-to-business marketing communications: value and efficiency considerations in recessionary times

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Aufsatz(elektronisch)#314. März 2024

Social Media Influencers' Credibility and Purchase Intention: The Moderating Role of Green Consumption Values

In: American behavioral scientist: ABS

ISSN: 1552-3381

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Aufsatz(elektronisch)#41. April 2019

Do firms still need to be social? Firm generated content in social media

In: Information, technology & people, Band 32, Heft 2, S. 387-404

ISSN: 1758-5813

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Aufsatz(elektronisch)#5August 2018

Reassessing the Effect of Colour on Attitude and Behavioural Intentions in Promotional Activities: The Moderating Role of Mood and Involvement

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 26, Heft 3, S. 204-215

ISSN: 1839-3349

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