Suchergebnisse

12 Ergebnisse

Sortierung:

Open Access#12020

COVID-19: A Psychosocial Perspective

BASE

Aufsatz(elektronisch)#230. September 2018

Interplay of Direct Anti-Smoking Public Service Advertisements and Anti-Smoking Messages Placement Disclosures in Movies with Attitude to Quit Smoking

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band III, Heft III, S. 332-353

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#418. Juni 2024

Unpacking the behavioural outcomes of internal crisis communication: Underlining nexus of employee task performance, crisis responsibility and work well‐being to improve organizational reputation

In: Journal of contingencies and crisis management, Band 32, Heft 2

ISSN: 1468-5973

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#630. September 2018

Dimensions of Social Capital and Innovation Capabilities of Firms: The Performance of Information Technology as a Mediator

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band III, Heft III, S. 175-192

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#719. Januar 2018

Advertising appeals and Malaysian culture norms: Scale content validation

In: Journal of Asian Pacific communication, Band 28, Heft 1, S. 61-82

ISSN: 1569-9838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#915. Oktober 2020

The Influences of Political Values Manifested in Advertisements on Political Participation: Moderating Roles of Self-transcendence and Conservation

In: Journal of creative communications, Band 15, Heft 3, S. 318-341

ISSN: 0973-2594

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#10April 2020

Precautionary Behavior Toward Dengue Virus Through Public Service Advertisement: Mediation of the Individual's Attention, Information Surveillance, and Elaboration

In: Sage open, Band 10, Heft 2

ISSN: 2158-2440

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#112022

Real Bounce Forward: Experimental Evidence on Destination Crisis Marketing, Destination Trust, e-WOM and Global Expat's Willingness to Travel during and after COVID-19

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1222. März 2021

Consumer innovativeness, innovation characteristics, and consumer resistance to innovation: A communication perspective from the public sector universities

In: Journal of public affairs, Band 22, Heft 4

ISSN: 1479-1854

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft