Suchergebnisse

12 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#49. Oktober 2007

Influence of cognition on product component country of origin evaluation

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 19, Heft 4, S. 349-362

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#520. Juni 2020

How much firms "give" to CSR vs how much they "gain" from it: inequity perceptions and their implications for CSR authenticity

In: European journal of marketing, Band 54, Heft 8, S. 1987-2012

ISSN: 1758-7123

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#612. September 2017

Children and energy-dense foods – parents, peers, acceptability or advertising?

In: European journal of marketing, Band 51, Heft 9/10, S. 1669-1694

ISSN: 1758-7123

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#71. Dezember 2000

Country‐of‐origin effects on purchasing agents' product perceptions: an international perspective

In: The journal of business & industrial marketing, Band 15, Heft 7, S. 479-489

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#102015

Determinants of export success in professional business services A qualitative study

BASE

Open Access#112015

Determinants of export success in professional business services A qualitative study

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft