Suchergebnisse

11 Ergebnisse

Sortierung:

Open Access#12017

La competencia social y el cambio actitudinal en el aula de Secundaria

BASE

Aufsatz(elektronisch)#21. Juli 2024

El impacto de los discursos innovadores en la escuela: un estudio de caso

In: Ar_372cne: revista electrónica de recursos en internet sobre geografía y ciencias sociales, Band 28

ISSN: 1578-0007

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#328. November 2022

Conflicting Knowledge Paradigms: Competence Discourse and Disciplinary Reality in Social Sciences Teaching

In: Social Sciences: open access journal, Band 11, Heft 12, S. 553

ISSN: 2076-0760

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#42016

La convivencia escolar: de la episteme a la doxa. Conclusiones a partir de un estudio de caso ; School life, from episteme to doxa. Findings from a case study

BASE

Open Access#52015

Citizenship Education : Projects and Programs in Andalusia

In: 6th International Conference of education, research and innovation. Sevilla

BASE

Open Access#62015

Ciudadanía e identidad en el territorio. Una experiencia educativa en un barrio de Sevilla

BASE

Aufsatz(elektronisch)#716. Juli 2024

Singularity and aesthetics of distinction in the discourse of the catholic school; Singularidad y estética de la distinción en el discurso de la escuela católica

In: Revista latinoamericana de estudios del discurso: revista latinoamericana de estudos do discurso = latin american journal of discourse studies, Band 24, Heft 1, S. 46-65

ISSN: 2447-9543

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#82019

Teachers of Secondary School as democracy coaches: study of their conceptions during their initial formation

BASE

Open Access#92015

Educar para la vida en el medio urbano: una propuesta innovadora para la formación inicial de maestros ; Educating for living in urban areas: an innovative approach for initial teacher training

In: I Jornadas de Innovación docente de la Facultad de Ciencias de la Educación. Sevilla

BASE

Aufsatz(elektronisch)#107. August 2022

Teacher Training, Research and Professional Development in a Neoliberal School: A Transformative Experience in Social Sciences

In: Social Sciences: open access journal, Band 11, Heft 8, S. 349

ISSN: 2076-0760

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1115. August 2018

Teachers of secondary school as Democracy Coaches: Study of their conceptions during their initial formation

In: SHS web of Conferences: open access proceedings in Social and Human Sciences, Band 48, S. 01003

ISSN: 2261-2424

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft