Suchergebnisse

15 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#115. Juni 2016

Hacia un enfoque epistemológico pluralista en los estudios de comunicación y cambio: humanismo, ciencia y ecologismo

In: OBETS: revista de ciencias sociales, Band 11, Heft 1, S. 129

ISSN: 1989-1385

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#22011

The Propaganda Model in the Early 21st Century (Part II)

In: https://eprints.ucm.es/id/eprint/24140/1/Pedro%20%282011b%29.pdf

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#42018

The Propaganda Model Today: Filtering Perception and Awareness

In: Critical Digital and Social Media Studies

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#52018

The Propaganda Model Today: Filtering Perception and Awareness

In: Critical Digital and Social Media Studies

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#620233 Versionen verfügbar

Communicative justice in the pluriverse: an international dialogue

In: Media and communication activism

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#72023

Communicative justice in the pluriverse: an international dialogue

In: Media and communication activism

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#820162 Versionen verfügbar

Talking Back to Globalization: Texts and Practices

In: Intersections in Communications and Culture 33

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#928. Dezember 2020

Los debates electorales en Twitter y su correspondencia con las preocupaciones ciudadanas en la contienda presidencial en Colombia 2018

In: Signo y pensamiento, Band 39, Heft 77

ISSN: 2027-2731

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#102020

electoral debates on Twitter and their correspondence with citizen concerns in the presidential race in Colombia 2018 ; Los debates electorales en Twitter y su correspondencia con las preocupaciones ciudadanas en la contienda presidencial en Colombia 2018

BASE

Open Access#112013

Comunicación y cambio social en los orígenes de las ideologías políticas modernas

In: https://eprints.ucm.es/id/eprint/24149/1/Pedro,%20Ballesteros%20y%20Franco%20%282013b%29.pdf

BASE

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#132024

Political economy of media and communication: methodological approaches

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#142018

Media Theory, Public Relevance and the Propaganda Model Today

BASE

Open Access#152018

Media Theory, Public Relevance and the Propaganda Model

BASE