Suchergebnisse

10 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#126. Februar 2010

Intervening in youth problem behavior in Sweden: a pragmatic cost analysis of MST from a randomized trial with conduct disordered youth

In: International journal of social welfare, Band 19, Heft 2, S. 194-205

ISSN: 1468-2397

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#226. Juni 2009

MST With Conduct Disordered Youth in Sweden: Costs and Benefits After 2 Years

In: Research on social work practice, Band 20, Heft 6, S. 561-571

ISSN: 1552-7581

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#3Mai 2007

Reconstructing evidence-based practice: an investigation of three conceptualisations of EBP

In: Evidence & policy: a journal of research, debate and practice, Band 3, Heft 2, S. 271-285

ISSN: 1744-2656

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#423. Januar 2023

Introduction toResearch on Social Work PracticeSpecial Issue: Program Theory in Social Interventions Developed in Practice Settings

In: Research on social work practice, Band 33, Heft 6, S. 631-633

ISSN: 1552-7581

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#6März 2014

Advancing school‐based interventions through economic analysis

In: New directions for youth development: theory, research, and practice, Band 2014, Heft 141, S. 117-123

ISSN: 1537-5781

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#87. Januar 2023

Advancing Social Intervention Research Through Program Theory Reconstruction

In: Research on social work practice, Band 33, Heft 6, S. 642-655

ISSN: 1552-7581

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#96. Dezember 2023

Adapted, Adopted, and Novel Interventions: A Whole-Population Meta-Analytic Replication of Intervention Effects

In: Research on social work practice

ISSN: 1552-7581

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#102021

A Cluster Randomized Trial of Promoting Alternative Thinking Strategies (PATHS(®)) With Swedish Preschool Children

BASE