Suchergebnisse

16 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#129. März 2015

Whose development are we talking about? Commentary on Deconstructing Developmental Psychology

In: Feminism & psychology: an international journal, Band 25, Heft 3, S. 402-407

ISSN: 1461-7161

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#34. August 2008

Representations of the 'Damaged' Child: 'Child Saving' in a British Children's Charity ad Campaign

In: Children & society, Band 22, Heft 5, S. 383-392

ISSN: 1099-0860

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#520102 Versionen verfügbar

Working with Children and Young People: Co-Constructing Practice

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(gedruckt)#620184 Versionen verfügbar

Different childhoods: non/normative development and transgressive trajectories

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#72017

Different Childhoods: Non/Normative Development and Transgressive Trajectories

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#102. Dezember 2015

"You try to keep a brave face on but inside you are in bits": Grandparent experiences of engaging with professionals in Children's Services

In: Qualitative social work: research and practice, Band 16, Heft 3, S. 351-366

ISSN: 1741-3117

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#116. September 2012

The problem of interpretation in vignette methodology in research with young people

In: Qualitative research, Band 12, Heft 6, S. 702-714

ISSN: 1741-3109

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1316. April 2009

Young Peoples' Representations of 'Atypical' Work in English Society

In: Children & society, Band 23, Heft 3, S. 176-188

ISSN: 1099-0860

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft