Suchergebnisse

22 Ergebnisse

Sortierung:

Buch(elektronisch)#120122 Versionen verfügbar

What the Curlew Said: Nostos Continued

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Working paper

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#102019

Introducing Moriarty

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1214. September 2023

Understanding the disparity of educational attainment in Northern Ireland: The role of socio-demographic and school-level factors on GCSE attainment

In: International journal of population data science: (IJPDS), Band 8, Heft 2

ISSN: 2399-4908

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1325. August 2022

Understanding the disparity of educational attainment: the role of socio-demographic and school-level factors on GCSE attainment in Northern Ireland

In: International journal of population data science: (IJPDS), Band 7, Heft 3

ISSN: 2399-4908

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#142019

Once More to the Well?: Planning for Retirement and Associated Transitions

In: Moriarty , J , McFadden , P , Gillen , P , Schröder , H & Manthorpe , J 2019 , ' Once More to the Well?: Planning for Retirement and Associated Transitions ' , Paper presented at Nevin Economic Research Institute: 7th Labour Market Conference , Derry/Londonderry , United Kingdom , 01/05/2019 .

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1523. März 2016

Using audio-visual presentation to teach global mindedness in social work education

In: The Journal of Practice Teaching and Learning, Band 14, Heft 1, S. 19-37

ISSN: 1759-5150

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft