Suchergebnisse

4 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#14. August 2005

Parental Control and Affect as Predictors of Children's Display Rule Use and Social Competence with Peers

In: Social development, Band 14, Heft 3, S. 440-457

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#2November 2000

Differential Knowledge of Display Rules for Positive and Negative Emotions: Influences from Parents, Influences on Peers

In: Social development, Band 9, Heft 4, S. 415-432

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#38. Oktober 2002

Parent and Child Cognitive Representations of Social Situations and Children's Social Competence

In: Social development, Band 11, Heft 4, S. 469-486

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft