Suchergebnisse

13 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#13. Juni 2009

The trust episode in organizations: implications for private and public social capital

In: Social science information, Band 48, Heft 2, S. 143-174

ISSN: 1461-7412

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#33. April 2024

Team Justice as a Consequence of Demographic Faultlines: Climate Level and Strength

In: Group & organization management: an international journal

ISSN: 1552-3993

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(gedruckt)#420203 Versionen verfügbar

The Cambridge handbook of workplace affect

In: Cambridge handbooks in psychology

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#528. Dezember 2017

Survey feedback improves service quality perceptions among employees of an NGO: an organizational-level positive intervention

In: European journal of work and organizational psychology: the official journal of The European Association of Work and Organizational Psychology, Band 27, Heft 2, S. 235-246

ISSN: 1464-0643

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#61. November 2024

A Parallel Mediator Model to Explain the Organizational Performance Oriented to the Quality of Life of People with Intellectual Disabilities: The Employees and Family Members Perspectives

In: Applied research in quality of life: the official journal of the International Society for Quality-of-Life Studies

ISSN: 1871-2576

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#78. Juli 2019

Understanding the Sense of Community and Continuance Intention in Virtual Communities: The Role of Commitment and Type of Community

In: Social science computer review: SSCORE, Band 39, Heft 3, S. 335-352

ISSN: 1552-8286

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#819. April 2016

Engaged teams deliver better service performance in innovation climates

In: European journal of work and organizational psychology: the official journal of The European Association of Work and Organizational Psychology, Band 25, Heft 4, S. 597-612

ISSN: 1464-0643

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#92. Oktober 2014

Unit-level fairness and quality within the health care industry: A justice–quality model

In: European journal of work and organizational psychology: the official journal of The European Association of Work and Organizational Psychology, Band 24, Heft 4, S. 627-644

ISSN: 1464-0643

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#10Oktober 2011

Is service climate strength beneficial or detrimental for service quality delivery?

In: European journal of work and organizational psychology: the official journal of The European Association of Work and Organizational Psychology, Band 20, Heft 5, S. 681-699

ISSN: 1464-0643

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#11September 2008

Organizational justice and extrarole customer service: The mediating role of well-being at work

In: European journal of work and organizational psychology: the official journal of The European Association of Work and Organizational Psychology, Band 17, Heft 3, S. 327-348

ISSN: 1464-0643

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1230. September 2024

Organizational Context and Satisfaction of Basic Needs of Workers with Intellectual Disability as Sources of Well-Being

In: Social Sciences, Band 13, Heft 10, S. 523

ISSN: 2076-0760

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#13März 2017

Linking Employees' Extra-Role Efforts to Customer Satisfaction: Presence Versus Absence of Complaints

In: Social psychology, Band 48, Heft 2, S. 104-112

ISSN: 2151-2590

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft