Suchergebnisse

21 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(gedruckt)#61996

Review Essay

In: Journal of refugee studies, Band 9, Heft 3, S. 334-342

ISSN: 0951-6328

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#85. November 2019

An Exploration of the Impact of Non-Dependent Parental Drinking on Children

In: Alcohol and alcoholism: the international journal of the Medical Council on Alcoholism (MCA) and the journal of the European Society for Biomedical Research on Alcoholism (ESBRA)

ISSN: 1464-3502

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#102016

Adolescent girls and young adult women's perceptions of superslims cigarette packaging: a qualitative study

BASE

Aufsatz(elektronisch)#111. März 2002

"You Cannae Just Take Cigarettes Away from Somebody and No' Gie Them Something Back": Can Social Marketing Help Solve the Problem of Low-Income Smoking?

In: Social marketing quarterly: SMQ ; journal of the AED, Band 8, Heft 1, S. 19-34

ISSN: 1539-4093

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#121. März 2006

Development of a Research Tool to Monitor Point of Sale Promotions

In: Social marketing quarterly: SMQ ; journal of the AED, Band 12, Heft 1, S. 29-39

ISSN: 1539-4093

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#132017

Public attitudes towards alcohol control policies in Scotland and England: Results from a mixed-methods study

BASE

Open Access#142017

Public attitudes towards alcohol control policies in Scotland and England: Results from a mixed-methods study

BASE

Open Access#152017

Public attitudes towards alcohol control policies in Scotland and England: results from a mixed-methods study

BASE