Suchergebnisse

8 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#11. November 2016

Talking about Durables

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 24, Heft 4, S. 262-266

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#21. Mai 2013

Good Customers: The Value of Customers by Mode of Acquisition

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 21, Heft 2, S. 119-125

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#31. August 2010

Market Share is Correlated with Word-of-Mouth Volume

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 18, Heft 3, S. 145-150

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#41. September 2004

Dove Vs. Dior: Extending the Brand Extension Decision-Making Process from Mass to Luxury

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 12, Heft 3, S. 40-55

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#51. Februar 2017

Social Amplification: A Mechanism in the Spread of Brand Usage

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 25, Heft 1, S. 20-25

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#61. Dezember 2005

Consumer Loyalty: Singular, Additive or Interactive?

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 13, Heft 2, S. 10-26

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#71. Februar 2016

Measuring the Impact of Positive and Negative Word of Mouth: A Reappraisal

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 24, Heft 1, S. 54-58

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#81. Mai 2012

Reasons for Switching Service Providers

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 20, Heft 2, S. 164-170

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft