Suchergebnisse

4 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#117. Oktober 2023

Applying means‐end chains theory to understanding psychological cognitive structure of online video sharing platforms: A study of user behavior in TikTok

In: Journal of consumer behaviour, Band 23, Heft 3, S. 1158-1174

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#217. April 2014

Have You Switched to a Low-Carbon Diet? The Ultimate Value of Low-Carbon Consumerism

In: Administrative Sciences: open access journal, Band 4, Heft 2, S. 105-119

ISSN: 2076-3387

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#32014

Have you switched to a low-carbon diet? The ultimate value of low-carbon consumerism

BASE

Aufsatz(elektronisch)#41. Juli 2017

Hierarchical Relationship of Negative Emotion Perception from Violent Video Games

In: Science, technology & society: an international journal devoted to the developing world, Band 22, Heft 2, S. 236-258

ISSN: 0973-0796

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft