Suchergebnisse

11 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#19. Juli 2016

Effects of social media users' attitudes on their perceptions of the attributes of news agency content and their intentions to purchase digital subscriptions

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 18, Heft 8, S. 1403-1421

ISSN: 1461-7315

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#45. Dezember 2012

Power relations among popular news websites for posting headlines through monitoring and imitation

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 15, Heft 7, S. 1112-1131

ISSN: 1461-7315

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#6Juni 2006

A Cross-Lagged Analysis of Agenda Setting among Online News Media

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 83, Heft 2, S. 298-312

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#82015

Frame flow between government and the news media and its effects on the public: Framing of North Korea

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft