Suchergebnisse

7 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#123. Oktober 2024

Perceived effectiveness of celebrities and online influencers in advertising endorsement among Malaysian young adults

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 26, Heft 1, S. 170-186

ISSN: 1758-7212

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#225. April 2022

Attributes of young adults' favorite retail shops: a qualitative study

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 23, Heft 4, S. 555-569

ISSN: 1758-7212

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#322. März 2023

The characteristics of PM emissions from construction sites during the earthwork and foundation stages: an empirical study evidence

In: Environmental science and pollution research: ESPR, Band 30, Heft 22, S. 62716-62732

ISSN: 1614-7499

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft