Suchergebnisse

8 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#118. Juni 2023

How children learn to transcend limits: Developmental pathways to possibility beliefs

In: Possibility studies & society, Band 1, Heft 4, S. 451-460

ISSN: 2753-8699

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#2April 2022

When it's not easy to do the right thing: Developmental changes in understanding cost drive evaluations of moral praiseworthiness

In: Developmental science, Band 26, Heft 1

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#314. Juni 2019

The ontogeny of cumulative culture: Individual toddlers vary in faithful imitation and goal emulation

In: Developmental science, Band 23, Heft 1

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#427. September 2024

Seeing Gray in a World of Black and White: Children Appreciate Reasoners Who Approach Moral Dilemmas With Humility

In: Developmental science, Band 28, Heft 1

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#55. Oktober 2014

Pedagogical cues encourage toddlers' transmission of recently demonstrated functions to unfamiliar adults

In: Developmental science, Band 18, Heft 4, S. 645-654

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#65. Februar 2023

Building representations of the social world: Children extract patterns from social choices to reason about multi‐group hierarchies

In: Developmental science, Band 26, Heft 4

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#7Februar 2017

Preschoolers' Selfish Sharing Is Reduced by Prior Experience With Proportional Generosity

In: Open mind: discoveries in cognitive science, Band 1, Heft 1, S. 42-52

ISSN: 2470-2986

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#82. September 2023

Being me in times of change: Young children's reflections on their lives during the COVID‐19 pandemic

In: Children & society, Band 38, Heft 4, S. 1147-1165

ISSN: 1099-0860

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft