Suchergebnisse

6 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#13. Januar 2017

The Uses of Qualitative Research: Powerful Methods to Inform Evidence-Based Practice in Education

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 42, Heft 1, S. 19-32

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#22014

The Complexities of Systems Change in Creating Equity for Students With Disabilities in Urban Schools

BASE

Aufsatz(elektronisch)#3September 2014

The Persistence of Highly Restrictive Special Education Placements for Students With Low-Incidence Disabilities

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 39, Heft 3, S. 227-239

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#42014

Learning in Inclusive Education Research: Re-Mediating Theory and Methods with a Transformative Agenda

BASE

Open Access#52014

Teacher education in practice: Reconciling contexts, practices, and theories

BASE

Aufsatz(elektronisch)#62. September 2015

A Never Ending Journey: Inclusive Education Is a Principle of Practice, Not an End Game

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 40, Heft 3, S. 211-226

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft