Suchergebnisse

6 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#1Oktober 2023

Disclosure Standards for Social Media and Generative Artificial Intelligence Research: Toward Transparency and Replicability

In: Social media + society, Band 9, Heft 4

ISSN: 2056-3051

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#2April 2020

Boosting Health Campaign Reach and Engagement Through Use of Social Media Influencers and Memes

In: Social media + society, Band 6, Heft 2

ISSN: 2056-3051

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#327. Januar 2024

Deciphering Influence on Social Media: A Comparative Analysis of Influential Account Detection Metrics in the Context of Tobacco Promotion

In: Social media + society, Band 10, Heft 1

ISSN: 2056-3051

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#4Oktober 2022

Heating Up: How Early Twitter Marketing Gave Rise to Organic Word-of-Mouth About Heated Tobacco Products

In: Social media + society, Band 8, Heft 4

ISSN: 2056-3051

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#630. Oktober 2021

Exploring the Discursive Function of Hashtags: A Semantic Network Analysis of JUUL-Related Instagram Messages

In: Social media + society, Band 7, Heft 4

ISSN: 2056-3051

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft