Suchergebnisse

8 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#126. Dezember 2019

Students With the Most Significant Disabilities, Communicative Competence, and the Full Extent of Their Exclusion

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 45, Heft 1, S. 34-38

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#31. Juni 1999

A Validation Study of the Performance Indicators and Learner Outcomes of Kentucky's Alternate Assessment for Students with Significant Disabilities

In: The journal of the Association for Persons with Severe Handicaps: JASH, Band 24, Heft 2, S. 100-110

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#61. Juni 1997

Accountability for All Students: Kentucky's Alternate Portfolio Assessment for Students with Moderate and Severe Cognitive Disabilities

In: The journal of the Association for Persons with Severe Handicaps: JASH, Band 22, Heft 2, S. 88-101

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#7März 2015

Alternate Assessments as One Measure of Teacher Effectiveness: Implications for Our Field

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 40, Heft 1, S. 20-35

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#84. September 2008

Virtual patient instruction for dental students: can it improve dental care access for persons with special needs?

In: Special care in dentistry: SCD, Band 28, Heft 5, S. 205-213

ISSN: 1754-4505

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft