Suchergebnisse

12 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Working paper

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#326. Oktober 2010

Productivity Orientation and the Consumption of Collectable Experiences

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 37, Heft 6, S. 935-950

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#518. Dezember 2013

The Red Sneakers Effect: Inferring Status and Competence from Signals of Nonconformity

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 41, Heft 1, S. 35-54

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#621. Dezember 2011

Consumer Response to Versioning: How Brands' Production Methods Affect Perceptions of Unfairness

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 39, Heft 2, S. 382-398

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#827. Dezember 2016

Conspicuous Consumption of Time: When Busyness and Lack of Leisure Time Become a Status Symbol

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 44, Heft 1, S. 118-138

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#916. Dezember 2020

Status Pivoting

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 47, Heft 6, S. 978-1002

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1030. Dezember 2022

The Preference for Spontaneity in Entertainment

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 50, Heft 3, S. 597-616

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1127. September 2019

The Impostor Syndrome from Luxury Consumption

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 46, Heft 6, S. 1031-1051

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1224. November 2023

Culture for Sale: Unpacking Consumer Perceptions of Cultural Appropriation

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 51, Heft 3, S. 571-594

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft