Suchergebnisse

18 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#130. Juli 2019

Examining the populist communication logic: Strategic use of social media in populist political parties in Norway and Sweden

In: Central European Journal of Communication, Band 12, Heft 2, S. 187-205

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#21. April 2016

The Social Media Paradox Explained: Comparing Political Parties' Facebook Strategy Versus Practice

In: Social media + society, Band 2, Heft 2

ISSN: 2056-3051

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#32016

The Social Media Paradox Explained: Comparing Political Parties' Facebook Strategy Versus Practice

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#526. Mai 2023

Media populism and the life-cycle of the Norwegian Progress Party

In: Communications: the European journal of communication research, Band 48, Heft 2, S. 315-335

ISSN: 1613-4087

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#616. Mai 2014

'Of course we are on Facebook': Use and non-use of social media among Swedish and Norwegian politicians

In: European journal of communication, Band 29, Heft 6, S. 653-667

ISSN: 1460-3705

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#72014

'Of course we are on Facebook': Use and non-use of social media among Swedish and Norwegian politicians

BASE

Open Access#82014

'Of course we are on Facebook': Use and non-use of social media among Swedish and Norwegian politicians

BASE

Aufsatz(elektronisch)#916. September 2020

Hiding hate speech: political moderation on Facebook

In: Media, Culture & Society, Band 43, Heft 2, S. 326-342

ISSN: 1460-3675

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1012. Februar 2023

The limits of live fact-checking: Epistemological consequences of introducing a breaking news logic to political fact-checking

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 26, Heft 11, S. 6347-6365

ISSN: 1461-7315

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#112021

Scandinavian political journalism in a time of fake news and disinformation

BASE

Open Access#122021

Chapter 14. Scandinavian political journalism in a time of fake news and disinformation

BASE

Open Access#132017

The social media logic of political interaction: Exploring citizens' and politicians' relationship on Facebook and Twitter

BASE

Open Access#142014

Social media as a political backchannel: Twitter use during televised election debates in Norway

BASE

Buch(elektronisch)#1520252 Versionen verfügbar

The Routledge handbook of political campaigning

In: Routledge international handbooks

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft