Suchergebnisse

5 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#121. Juni 2023

Views of College Lecturers on the Integration of Music, Art and Design and Physical Education into Expressive Arts in Zambia: An Exploratory Study

In: Journal of law and social sciences, Band 5, Heft 2, S. 15-31

ISSN: 2226-6402

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#22024

A Systematic Review of Early Childhood Education and Primary School Readiness for Transition Through Play-Based Pedagogies

In: Journal of law and social sciences, Band 5, Heft 4, S. 63-88

ISSN: 2226-6402

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#32024

Cross-Country Document Analysis of Play-Based Learning in Early Childhood Education in Zambia and Beyond

In: Journal of law and social sciences, Band 5, Heft 4, S. 1-20

ISSN: 2226-6402

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#42024

Exploring Early Childhood Education Teachers' Play-Based Learning Pedagogical Practices in Zambia

In: Journal of law and social sciences, Band 5, Heft 4, S. 21-42

ISSN: 2226-6402

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#52024

Stakeholder perspectives of PBL and their involvement in the implementation of play pedagogy in selected Schools offering ECE in Southern and Central Zambia

In: Journal of law and social sciences, Band 5, Heft 4, S. 89-107

ISSN: 2226-6402

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft