Suchergebnisse

11 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#2Juni 1990

Marketing in Modern China: An Evolutionary Perspective

In: Canadian Journal of Administrative Sciences / Revue Canadienne des Sciences de l'Administration, Band 7, Heft 2, S. 55-67

ISSN: 1936-4490

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#85. Mai 2022

Digital future of luxury brands: Metaverse, digital fashion, and non‐fungible tokens

In: Strategic change, Band 31, Heft 3, S. 337-343

ISSN: 1099-1697

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#9März 1997

Psychometric Properties of an Index Measure of Ethnicity in a Bicultural Environment

In: Canadian journal of administrative sciences: Revue canadienne des sciences de l'administration, Band 14, Heft 1, S. 14-27

ISSN: 1936-4490

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#111. September 2020

Attachment to and Detachment from Favorite Stores: An Affordance Theory Perspective

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 47, Heft 6, S. 890-913

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft