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Aufsatz(elektronisch)#51. November 2004

Determining Attribute Importance in a Service Satisfaction Model

In: Journal of service research, Band 7, Heft 2, S. 124-141

ISSN: 1552-7379

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Aufsatz(elektronisch)#713. Februar 2017

Influence of event characteristics on assessing credibility and advice-taking

In: Journal of managerial psychology, Band 32, Heft 1, S. 89-103

ISSN: 1758-7778

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Aufsatz(elektronisch)#81. Februar 2003

Service Equity, Satisfaction, and Loyalty: From Transaction-Specific to Cumulative Evaluations

In: Journal of service research, Band 5, Heft 3, S. 184-195

ISSN: 1552-7379

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Aufsatz(elektronisch)#91. November 1998

Growth through Product-Sharing Services

In: Journal of service research, Band 1, Heft 2, S. 167-177

ISSN: 1552-7379

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Buch(elektronisch)#1019972 Versionen verfügbar

Customer Retention in the Automotive Industry: Quality, Satisfaction and Loyalty

In: Springer eBook Collection

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Aufsatz(elektronisch)#1117. Oktober 2023

The Influence of Corporate Social Responsibility on Stakeholders in Different Business Contexts

In: Journal of service research, Band 27, Heft 1, S. 141-155

ISSN: 1552-7379

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Aufsatz(elektronisch)#1324. Juli 2014

Analysis of Differences in Nonteaching Factors Influencing Student Evaluation of Teaching between Engineering and Business Classrooms

In: Decision sciences journal of innovative education, Band 12, Heft 3, S. 233-265

ISSN: 1540-4595

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Aufsatz(elektronisch)#14Oktober 2013

Expressed Humility in Organizations: Implications for Performance, Teams, and Leadership

In: Organization science, Band 24, Heft 5, S. 1517-1538

ISSN: 1526-5455

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