Suchergebnisse

6 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#22013

International marketing in rapidly changing environments

In: Advances in international marketing, v. 24

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#32018

Antecedents and innovation performance implications of MNC political ties in the Chinese automotive supply chain

BASE

Aufsatz(elektronisch)#411. Oktober 2012

Drivers and Performance Outcomes of Supplier Innovation Generation in Customer–Supplier Relationships: The Role of Power‐Dependence

In: Decision sciences, Band 43, Heft 6, S. 1003-1038

ISSN: 1540-5915

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#52012

Determinants of international innovation performance in Chinese manufacturing firms: An integrated perspective

In: Deng , Z , Jean , R J B & Sinkovics , R R 2012 , ' Determinants of international innovation performance in Chinese manufacturing firms: An integrated perspective ' Asian Business and Management , vol 11 , no. 1 , pp. 31-55 . DOI:10.1057/abm.2011.26

BASE

Aufsatz(elektronisch)#64. Juli 2016

Interpartner learning, dependence asymmetry and radical innovation in customer-supplier relationships

In: The journal of business & industrial marketing, Band 31, Heft 6, S. 732-742

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft