Suchergebnisse

7 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#128. Dezember 2020

The e-learning persuasion through gamification: an elaboration likelihood model perspective

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 22, Heft 3, S. 480-502

ISSN: 1758-7212

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#25. Dezember 2023

Exploring the differential effects of consumer brand attitude persuasion for printed advertisements in luxury and nonluxury brands

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 36, Heft 9, S. 2155-2176

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#327. Dezember 2022

Assessing retailer readiness to use blockchain technology to improve supply chain performance

In: Journal of enterprise information management: an international journal, Band 37, Heft 2, S. 673-697

ISSN: 1758-7409

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#429. November 2022

An investigation of visual comprehension in memory for 360-degree video advertisements amongst adolescents

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 35, Heft 7, S. 1789-1812

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#52. August 2024

Using firm-level intellectual capital to achieve strategic sustainability: examination of phenomenon of business failure in terms of the critical events

In: Journal of intellectual capital, Band 25, Heft 5/6, S. 841-866

ISSN: 1758-7468

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#616. Mai 2023

Gamification and neuromarketing: A unified approach for improving user experience

In: Journal of consumer behaviour, Band 23, Heft 1, S. 218-228

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft