Suchergebnisse

16 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#121. Dezember 2017

Fundraising strategies in Spanish universities. An approach from stakeholders' relations / Estrategias de captación de fondos en las universidades españolas. Un enfoque desde las relaciones con sus grupos de interés

In: Revista Internacional de Relaciones Públicas, Band 7, Heft 14, S. 125-144

ISSN: 2174-3681

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#224. Mai 2024

Conceptualizing Agile Branding: Dimensions and Antecedents for Managing Brands in a Dynamic Environment

In: Administrative Sciences: open access journal, Band 14, Heft 6, S. 112

ISSN: 2076-3387

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#330. Juni 2015

Innovation and marketing: keys for competitiveness in family firms

In: European Journal Of Family Business, Band 5, Heft 1

ISSN: 2444-877X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#428. Juni 2022

Can a corporate well-being programme maintain the strengths of the healthy employee in times of COVID-19 and extensive remote working? An empirical case study

In: European journal of government and economics: EJGE, Band 11, Heft 1, S. 51-72

ISSN: 2254-7088

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#52020

The U.S. Presidential Elections from the Point of View of the European Press ; Norteamérica revista académica del CISAN-UNAM ; Las elecciones presidenciales de los Estados Unidos desde el punto de vista de la prensa europea

BASE

Aufsatz(elektronisch)#623. Juni 2019

Importancia de las relaciones con los públicos en la reputación en un destino turístico inteligente. Propuesta de un modelo sostenible / Importance of public relations for the reputation in a Smart Tourist Destination. A proposal of a sustainable model

In: Revista Internacional de Relaciones Públicas, Band 9, Heft 17, S. 117-138

ISSN: 2174-3681

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#715. Februar 2019

The U. S. Presidential Elections from the Point Of View of the European Press

In: Norteamérica: revista académica de CISAN-UNAM, Band 14, Heft 1

ISSN: 2448-7228

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#82019

The United States Presidential Elections from the Point of View of the European Press ; Las elecciones presidenciales de Estados Unidos desde la perspectiva de la prensa europea

BASE

Open Access#92019

The U. S. Presidential Elections from the Point Of View of the European Press

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1026. Juni 2021

Public Relations and the Fundraising professional in the Cultural Heritage Industry: a study of Spain and Mexico / Las relaciones públicas y el profesional de la captación de fondos en la industria del patrimonio cultural: un estudio de España y México

In: Revista Internacional de Relaciones Públicas, Band 11, Heft 21, S. 27-48

ISSN: 2174-3681

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1129. März 2020

Populism and Independence Movements in Europe: The Catalan-Spanish Case

In: Social Sciences: open access journal, Band 9, Heft 4, S. 35

ISSN: 2076-0760

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#122020

Populism and Independence Movements in Europe: The Catalan–Spanish Case

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1315. September 2017

La imagen de los candidatos en las elecciones presidenciales de Estados Unidos en 'prensa' digital española

In: Revista latina de comunicación social: RLCS, Heft 72, S. 975-997

ISSN: 1138-5820

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1524. Juni 2022

Bibliometric Analysis of International Scientific Production on the Management of Happiness and Well-Being in Organizations

In: Social Sciences, Band 11, Heft 7, S. 272

ISSN: 2076-0760

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft