Suchergebnisse

24 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#11. November 2015

Beyond Aesthetics: Seeing Form and Believing in Function

In: Marketing intelligence review. [Englische Ausgabe], Band 7, Heft 2, S. 40-45

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#725. September 2020

Employee Reactions to Preservice Tips and Compliments

In: Journal of service research, Band 24, Heft 3, S. 421-434

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#825. April 2018

Brands as Rivals: Consumer Pursuit of Distinctiveness and the Role of Brand Anthropomorphism

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 45, Heft 4, S. 869-888

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#921. Februar 2018

Word of Mouth versus Word of Mouse: Speaking about a Brand Connects You to It More Than Writing Does

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 45, Heft 3, S. 595-614

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1222. Februar 2021

How the Eyes Connect to the Heart: The Influence of Eye Gaze Direction on Advertising Effectiveness

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 48, Heft 1, S. 123-146

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1315. August 2021

Consumers as Naive Physicists: How Visual Entropy Cues Shift Temporal Focus and Influence Product Evaluations

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 48, Heft 6, S. 1010-1031

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1428. Mai 2020

Disgusted and Afraid: Consumer Choices under the Threat of Contagious Disease

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 47, Heft 3, S. 373-392

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1511. Oktober 2019

Trickle-Round Signals: When Low Status Is Mixed with High

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 47, Heft 1, S. 100-127

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft