Suchergebnisse

16 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#320142 Versionen verfügbar

Product-Country Images: Impact and Role in International Marketing

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#7Juni 1998

An Interregional and Intercultural Perspective on Subcultural Differences in Product Evaluations

In: Canadian journal of administrative sciences: Revue canadienne des sciences de l'administration, Band 15, Heft 2, S. 113-127

ISSN: 1936-4490

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#8September 1994

An International Comparative Analysis of Consumer Attitudes Toward Canada and Canadian Products

In: Canadian Journal of Administrative Sciences / Revue Canadienne des Sciences de l'Administration, Band 11, Heft 3, S. 224-239

ISSN: 1936-4490

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#10Juni 1989

Reactions of Women to the Portrayal of Women in Magazine Ads

In: Canadian Journal of Administrative Sciences / Revue Canadienne des Sciences de l'Administration, Band 6, Heft 2, S. 9-17

ISSN: 1936-4490

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#14Juli 2009

Australian consumers' attitudes toward France a decade after nuclear testing: evidence of forgiveness

In: Journal of consumer behaviour, Band 8, Heft 4, S. 192-210

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#15März 2007

Doing what has to be done: strategies and orientations of married and single working mothers for food tasks

In: Journal of consumer behaviour, Band 6, Heft 2-3, S. 75-93

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft