Suchergebnisse

9 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#125. April 2016

Strategy Selection Versus Strategy Blending: A Predictive Perspective on Single‐ and Multi‐Strategy Accounts in Multiple‐Cue Estimation

In: Journal of behavioral decision making, Band 31, Heft 2, S. 233-249

ISSN: 1099-0771

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#21. Juli 2020

Weather Literacy in Times of Climate Change

In: Weather, climate & society, Band 12, Heft 3, S. 435-452

ISSN: 1948-8335

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#32017

Reach and speed of judgment propagation in the laboratory

BASE

Open Access#42020

Towards a framework for harm prevention in web search

BASE

Open Access#52021

Boosting people's ability to detect microtargeted advertising

BASE

Open Access#62021

Boosting people's ability to detect microtargeted advertising

In: Lorenz-Spreen , P , Geers , M , Pachur , T , Hertwig , R , Lewandowsky , S & Herzog , S M 2021 , ' Boosting people's ability to detect microtargeted advertising ' , Scientific Reports , vol. 11 , no. 1 , 15541 . https://doi.org/10.1038/s41598-021-94796-z

BASE

Open Access#72021

Psychological factors shaping public responses to COVID-19 digital contact tracing technologies in Germany

BASE

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#82019

Kompetenzen mit "Boosts" stärken: Verhaltenswissenschaftliche Erkenntnisse jenseits von "Nudging"

In: Verbraucherbildung: Ein weiter Weg zum mündigen Verbraucher, S. 19-40

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Aufsatz(elektronisch)#94. April 2023

Science Communication as a Collective Intelligence Endeavor: A Manifesto and Examples for Implementation

In: Science communication, Band 45, Heft 4, S. 539-554

ISSN: 1552-8545

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft