Suchergebnisse

18 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#11. August 2016

Framing the development and directions of business sustainability efforts

In: Corporate Governance, Band 16, Heft 4, S. 709-725

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#227. Januar 2012

A business sustainability model: a European case study

In: The journal of business & industrial marketing, Band 27, Heft 2, S. 142-151

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#328. Juni 2011

A corporate effort towards a sustainable business model: A case study from the Norwegian furniture industry

In: European business review, Band 23, Heft 4, S. 392-400

ISSN: 1758-7107

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#419. Januar 2021

A seller perspective on economic and non-economic satisfaction as precursors to formalisation, specific investments and dependence in business relationships

In: International journal of physical distribution and logistics management, Band 51, Heft 3, S. 281-304

ISSN: 0020-7527

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#511. November 2020

Antecedents and postcedents of satisfaction in seller-business relationships: positive and negative alter egos

In: European business review, Band 33, Heft 4, S. 537-565

ISSN: 1758-7107

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#621. April 2020

Trust and commitment as mediators between economic and non-economic satisfaction in business relationships: a sales perspective

In: The journal of business & industrial marketing, Band 35, Heft 11, S. 1685-1700

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#731. August 2023

Salespeople's sales performance skills in B2B of services firms – a cross-industrial study

In: European business review, Band 36, Heft 2, S. 201-224

ISSN: 1758-7107

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#824. März 2022

The role of trust and commitment as mediators between economic and non-economic satisfaction in sales manager B2B relationships

In: The journal of business & industrial marketing, Band 38, Heft 1, S. 235-251

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#96. Mai 2021

A sequential logic model between sales performance and salesperson satisfaction in B2B markets

In: The journal of business & industrial marketing, Band 37, Heft 1, S. 180-194

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#105. August 2019

Factors and determinants of value- and business-driven sustainability initiatives in health care organizations: intrinsic differences and extrinsic similarities

In: Corporate Governance: The International Journal of Business in Society, Band 19, Heft 4, S. 806-823

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1114. Mai 2024

The effect of social disruption on the use of technologies to digitize B2B processes and its impact on corporate performance

In: The journal of business & industrial marketing, Band 39, Heft 8, S. 1800-1808

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1220. April 2022

Organisational and environmental indicators of B2B sellers' sales performance in services firms

In: European business review, Band 34, Heft 4, S. 578-602

ISSN: 1758-7107

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1320. Februar 2024

The role of conflict and opportunism on the duality of satisfaction in B2B sales relationships

In: European business review, Band 36, Heft 6, S. 870-898

ISSN: 1758-7107

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1413. Februar 2019

Validating and expanding a framework of a triple bottom line dominant logic for business sustainability through time and across contexts

In: The journal of business & industrial marketing, Band 34, Heft 1, S. 95-116

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#156. Februar 2017

Validating a framework of stakeholders in connection to business sustainability efforts in supply chains

In: The journal of business & industrial marketing, Band 32, Heft 1, S. 124-137

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft