Suchergebnisse

31 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#32020

ABSORPTIVE CAPACITY IN ANALYTICS IMPLEMENTATIONS: A RESEARCH MODEL

In: Revista de administração Mackenzie: RAM, Band 21, Heft 2

ISSN: 1678-6971

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#724. Januar 2024

Health and Comorbidities in Minority Ethnic Adults Living with Visual Impairment in the UK

In: Disabilities, Band 4, Heft 1, S. 79-100

ISSN: 2673-7272

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#82020

An integrative literature review on leadership models for innovative organizations

BASE

Aufsatz(elektronisch)#93. Juli 2024

Exploring Priority Issues among a Sample of Adults from Minority Ethnic Communities Who Are Living with Visual Impairment in the UK

In: Disabilities, Band 4, Heft 3, S. 477-492

ISSN: 2673-7272

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1029. Februar 2024

Accessibility, Functioning, and Activities of Daily Living with Visual Impairment amongst Adults from Minority Ethnic Communities in the UK

In: Disabilities, Band 4, Heft 1, S. 163-182

ISSN: 2673-7272

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1130. Dezember 2023

Queer and Disabled: Exploring the Experiences of People Who Identify as LGBT and Live with Disabilities

In: Disabilities, Band 4, Heft 1, S. 41-63

ISSN: 2673-7272

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#142008

Use of performance measurement in the public sector: the case of the police service

BASE

Aufsatz(elektronisch)#151991

Multiplying Inequalities: The Effects of Race, Social Class, and Tracking on Opportunities to Learn Mathematics and Science

In: The journal of negro education: JNE ;a Howard University quarterly review of issues incident to the education of black people, Band 60, Heft 2, S. 234

ISSN: 2167-6437

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft