Suchergebnisse

44 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#61. September 2004

Testing Dick and Basu'S Customer Loyalty Model

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 12, Heft 3, S. 81-87

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#71. Mai 2003

Predicting Willingness to Donate Blood

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 11, Heft 1, S. 87-96

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#101. Januar 1993

Market Segmentation: A search for the Holy Grail?

In: Asia-Australia marketing journal, Band 1, Heft 1, S. 41-46

ISSN: 1839-3462

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#111. Dezember 2005

Consumer Loyalty: Singular, Additive or Interactive?

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 13, Heft 2, S. 10-26

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#121. Juni 2000

A Behavioural Analysis of Sponsorship

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 8, Heft 1, S. 15-29

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#132020

Butting out:An analysis of support for measures to address tobacco product waste

In: Hoek , J , Gendall , P , Blank , M L , Robertson , L & Marsh , L 2020 , ' Butting out : An analysis of support for measures to address tobacco product waste ' , Tobacco Control , vol. 29 , no. 2 , pp. 131-137 . https://doi.org/10.1136/tobaccocontrol-2019-054956

BASE

Forschungsdaten#141997

International Social Survey Programme: Family and Changing Gender Roles II - ISSP 1994

Becker, Jos; Jowell, Roger; Bean, Clive; Lewin-Epstein, Noah; Davis, James A.; Skrede, K.; Noack, Turid; Kolosi, Tamás; Cermáková, Marie; Dowds, Lizanne; Diez-Medrano, Juan; Yuchtman-Yaar, Eppie; Tsuji, Tomohiro; Carleton University Survey Centre, Canada; Park, Alison; NSD, Bergen, Norway; Khakhulina, Ludmilla; Cichomski, Bogdan; St. Svallfors, Department of Sociology, Umea University, Umea, Sweden; Kelley, Jonathan; Social Weather Stations, Inc. (SWS), Philippines; Mohler, Peter Ph.; Social Science Research Center UCD and Economic and Social Research Institute (ESRI), Ireland; Hoellinger, Franz; Haller, Max; Calvi, Gabriele; Ahrendt, Daphne; Dimova, Lilia; Smith, Tom W.; Brook, Lindsay; Sawinski, Zbigniew; Thagaard, Tove; Tos, Niko; Evans, Mariah; Gendall. Philip; Austria; Northern Ireland; ZUMA, Mannheim, Germany, Zentralarchiv für Empirische Sozialforschung, University of Cologne, Germany; Institute of Applied Social Research, Norway; Agency for Social Analyses, Sofia, Bulgaria; SCP - Sociaal en Cultureel Planbureau, Netherlands; Russia; Great Britain; Institute of Sociology, Academy of Sciences of the Czech Republic, Prague, Czech Republic; Statistics Norway, Norway; NSD, Bergen, Norway; Carleton University Survey Centre, Canada; TARKI, Budapest, Hungary; Institute for Social Studies, University of Warsaw, Poland; Public Opinion and Mass Communication Research Centre, Ljubljana, Slovenia; St. Svallfors, Department of Sociology, Umea University, Umea, Sweden; CIS (Centro de Investigaciones Sociológicas), Spain; Social Weather Stations, Inc. (SWS), Philippines; Israel; Social Science Research Center UCD and Economic and Social Research Institute (ESRI), Ireland; Australia; Italy; NORC, USA; Department of Sociology, University of Oslo, Norway; Japan; Massey University, Palmerston North, New Zealand

GESIS

Forschungsdaten#151994

International Social Survey Programme: Social Inequality II - ISSP 1992

GESIS