Suchergebnisse

17 Ergebnisse

Sortierung:

Buch(gedruckt)#120192 Versionen verfügbar

Exploring the dynamics of consumerism in developing nations

In: Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series

In: Premier reference source

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(gedruckt)#22018

Young consumer behaviour: a research companion

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#32018

Young consumer behaviour: a research companion

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(gedruckt)#420163 Versionen verfügbar

Handbook of research on consumerism and buying behavior in developing nations

In: Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#613. Juli 2015

Exploring the growing link of ethnic entrepreneurship, markets, and Pentecostalism in London (UK): An empirical study

In: Society and business review, Band 10, Heft 2, S. 150-169

ISSN: 1746-5699

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#731. August 2010

Regulating child‐related advertising in Nigeria

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 11, Heft 3, S. 204-214

ISSN: 1758-7212

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#102014

Demarketing of Higher Education - Thinking Out of the Box or Out of Focus?

In: Institute for Small Business & Entrepreneurship conference. Manchester, UK, November, 2014

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Working paper

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

World Affairs Online

Aufsatz(elektronisch)#129. Oktober 2017

Trust, religiosity, and relationship marketing: a conceptual overview of consumer brand loyalty

In: Society and business review, Band 12, Heft 3, S. 320-339

ISSN: 1746-5699

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1327. Dezember 2012

Impact of Management Structure on Development Programs: Lessons From Social Marketing of Family Planning in Pakistan

In: Social marketing quarterly: SMQ ; journal of the AED, Band 19, Heft 1, S. 40-51

ISSN: 1539-4093

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1422. Juni 2012

Religion, spirituality and entrepreneurship: The church as entrepreneurial space among British Africans

In: Society and business review, Band 7, Heft 2, S. 149-167

ISSN: 1746-5699

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1525. Mai 2010

Branding in Contraceptive Social Marketing: The Pakistani Experience

In: Social marketing quarterly: SMQ ; journal of the AED, Band 16, Heft 2, S. 50-68

ISSN: 1539-4093

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft