Suchergebnisse

9 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#322. Juni 2022

Business customer experience in B2B2C service settings: a scale development

In: The journal of business & industrial marketing, Band 38, Heft 4, S. 886-904

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#415. Oktober 2019

An integrated framework for service quality, choice overload, customer involvement and satisfaction: Evidence from India's non-life insurance sector

In: Management decision, Band 59, Heft 4, S. 801-828

ISSN: 1758-6070

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#8März 2024

Competitive Asymmetry Among B-schools Based on Graduate Outcome and Institute Financial Performance: The Need for Academic Parity

In: South Asian survey: a journal of the Indian Council for South Asian Cooperation, Band 31, Heft 1, S. 25-62

ISSN: 0973-0788

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft