Suchergebnisse

8 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#29. Februar 2022

Preparing Families for Age of Majority: Five Considerations

In: Inclusive practices, Band 1, Heft 2, S. 55-63

ISSN: 2732-4745

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#32019

The way to ultimate wisdom: an exploratory qualitative study on Taiwanese students with disabilities attending college

BASE

Aufsatz(elektronisch)#430. Dezember 2021

The American Rescue Plan Act Funds and Students With Extensive Support Needs: Three Considerations for Technology Access and Use

In: Inclusive Practices, Band 1, Heft 3, S. 83-87

ISSN: 2732-4745

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#523. Dezember 2016

Family Quality of Life in the Democratic Republic of the Congo

In: Journal of policy and practice in intellectual disabilities: official journal of the International Association for the Scientific Study of Intellectual Disabilities, Band 14, Heft 1, S. 78-86

ISSN: 1741-1130

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#62. September 2015

A Never Ending Journey: Inclusive Education Is a Principle of Practice, Not an End Game

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 40, Heft 3, S. 211-226

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#721. September 2015

Fostering Family–School and Community–School Partnerships in Inclusive Schools: Using Practice as a Guide

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 40, Heft 3, S. 227-239

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#84. Juni 2015

The Perspectives of Students With and Without Disabilities on Inclusive Schools

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 40, Heft 4, S. 243-260

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft