Suchergebnisse

5 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#16. Dezember 2022

Customer misbehavior and service employees' emotional exhaustion: Effects of surface acting, involvement, and mental elasticity

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 50, Heft 12, S. 1-13

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#22. November 2022

Overqualification influences employee silence behavior: Effects of psychological contract breach, work alienation, and justice sensitivity

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 50, Heft 11, S. 1-12

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#36. März 2024

How overqualification, job crafting, and workgroup emotional climate affect college teachers' innovation behavior

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 52, Heft 3, S. 1-11

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#41. Juni 2022

Customer-to-customer Interaction in Online Brand Communities Influences Brand Loyalty

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 50, Heft 6, S. 12-19

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#52. August 2023

Effect of Customer Misbehavior, Personal Tradition, and Social Support On Frontline Employees' Turnover Intention

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 51, Heft 8, S. 1-11

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft