Suchergebnisse

4 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#12. September 2022

An Exploratory Study of How Teacher Type and Experience Relate to Perceptions of Adding More Recess during the School Day

In: Children & schools: a journal of the National Association of Social Workers, Band 44, Heft 4, S. 206-215

ISSN: 1545-682X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#26. Juni 2022

"Please Read": Correspondence on Race in the Time of the COVID-19 Pandemic

In: Journal committed to social change on race and ethnicity: JCSCORE : the journal of the National Conference on Race and Ethnicity in American Higher Education, Band 8, Heft 1, S. 50-63

ISSN: 2642-2387

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#32. Januar 2014

Impact of Recess Interventions on Children's Physical Activity—A Meta-Analysis

In: American journal of health promotion, Band 28, Heft 3, S. 159-167

ISSN: 2168-6602

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#428. Mai 2021

Parents' Perceptions and Engagement Regarding School-Based Physical Activity Promotion

In: American journal of health promotion, Band 35, Heft 8, S. 1125-1128

ISSN: 2168-6602

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft