Suchergebnisse

7 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#11. April 2006

A less‐developed country perspective of consumer ethnocentrism and "country of origin" effects: Indonesian evidence

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 18, Heft 2, S. 79-92

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#31. Juni 2001

An Examination of the Effects of 'Country-Of-Design' and 'Country-of Assembly' on Quality Perceptions and Purchase Intentions

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 9, Heft 1, S. 61-75

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#41. November 2014

Does Culture Matter to Chinese Consumers? Empirical Evidence

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 22, Heft 4, S. 314-324

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft