Suchergebnisse

63 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#115. Mai 2024

Conversations on Society and Culture

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 51, Heft 1, S. 52-55

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#721. Juni 2019

Upward intergenerational influences on parents' innovativeness and innovation adoption: A comparative study of single‐ and multiple‐child families

In: Journal of consumer behaviour, Band 18, Heft 4, S. 350-359

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#826. September 2022

Days-of-the-Week Effect in Temporal Judgments

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 50, Heft 1, S. 167-189

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1028. August 2024

Positive Contrast Scope Insensitivity

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#115. Juli 2024

How Numerical Cognition Explains Ambiguity Aversion

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#122. April 2024

Consuming Regardless of Preference: Consumers Overestimate the Impact of Liking on Consumption

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 51, Heft 3, S. 474-496

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1322. März 2024

Competent or Sad Blue? Lively or Aggressive Red? Why, How, and When Background Color Shapes the Meanings of Logo Hues

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 51, Heft 4, S. 820-844

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#142. Mai 2023

Cross-Period Impatience: Subjective Financial Periods Explain Time-Inconsistent Choices

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 50, Heft 4, S. 787-809

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1525. Januar 2022

Work-to-Unlock Rewards: Leveraging Goals in Reward Systems to Increase Consumer Persistence

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 49, Heft 4, S. 634-656

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft