Suchergebnisse

11 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#11. Januar 2013

Market Orientation and Organizational Performance: The Moderating Role of Service Quality

In: Sage open, Band 3, Heft 4

ISSN: 2158-2440

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#328. September 2023

Global responsible leadership traits and employee sustainable performance in Malaysia: a gender comparative analysis

In: Journal of global responsibility, Band 15, Heft 4, S. 344-369

ISSN: 2041-2576

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#417. März 2023

Green consumption behaviour among Generation Z college students in China: the moderating role of government support

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 25, Heft 4, S. 507-527

ISSN: 1758-7212

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1022. August 2023

Exploring the usage intention of AI-powered devices in smart homes among millennials and zillennials: the moderating role of trust

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 25, Heft 1, S. 1-27

ISSN: 1758-7212

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft