Suchergebnisse

44 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#2Juni 1986

COMPARATIVE EFFICIENCY OF MARKET INDICES: AN EMPIRICAL STUDY

In: The journal of financial research: the journal of the Southern Finance Association and the Southwestern Finance Association, Band 9, Heft 2, S. 123-135

ISSN: 1475-6803

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#528. November 2023

Immersive technology and cause‐related marketing: The role of personalization and value co‐creation

In: Journal of consumer behaviour, Band 23, Heft 3, S. 1574-1596

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#67. September 2023

The effect of emotion type and similarity of experience on consumers' willingness to pay for cause‐related products: Construal level perspective

In: Journal of consumer behaviour, Band 23, Heft 2, S. 808-824

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#920. März 2023

Interactive effects of scaffolding digital game-based learning and cognitive style on adult learners' emotion, cognitive load and learning performance

In: International journal of educational technology in higher education, Band 20, Heft 1

ISSN: 2365-9440

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#127. Januar 2025

Does intellectual capital matter in small- and medium-sized enterprise (SME) decisions? Roles of resource integration capability and top management team involvement

In: Journal of intellectual capital

ISSN: 1758-7468

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#142021

Managing the Volatility Risk of Renewable Energy: Index Insurance for Offshore Wind Farms in Taiwan

BASE

Aufsatz(elektronisch)#151. November 2012

The Moderating Role of Online Community Participation in the Relationship Between Internal Marketing and Organizational Citizenship Behavior

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 40, Heft 10, S. 1725-1738

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft